Salesforce масштабно інтегрується зі Slack

06.06.2025

Salesforce представила велике оновлення, яке глибше інтегрує Slack у свою платформу. Ідея полягає в тому, щоб дозволити командам працювати в єдиному середовищі – незалежно від того, чи воліють вони використовувати Salesforce або Slack – не втрачаючи при цьому видимості повної картини клієнта.

Slack стане інтерфейсом для спілкування у Salesforce. Це відбувається через канали Salesforce, спеціалізовані канали Slack, прив'язані до записів Salesforce, таких як облікові записи, можливості або об'єкти користувача. Ці посилання підтримуються через загальний шар метаданих, який синхронізує всі.

Користувачі можуть підключатися до цих каналів із будь-якої платформи, тому вони не обмежені місцем роботи. Канали також налаштовані на збір структурованих даних CRM та неструктурованого контенту, наприклад, чатів, створюючи централізовану базу знань. Додавання цих знань в Agentforce дозволяє агентам ШІ діяти ефективніше.

Salesforce стверджує, що це новий спосіб узгоджувати дії команд. Все, від даних клієнтів до спільної роботи агентів, відбувається в одному місці, тому командам не доводиться копатися у розрізнених системах.


Звертайтеся, будь ласка, з питаннями про покупку програмних продуктів Slack в компанію «ФОРТ СОФТ» електронною поштою: info@fortsoft.com.ua або за телефоном: +380(44)-333-82-68.

  • Розкажіть друзям:
Дивитися всі новини
04.06.2025
Став доступним безкоштовний Photoshop для Android
Компанія Adobe представила Android версію своєї культової програми Photoshop.
Детальніше
02.06.2025
Виявлено вразливість в обміні файлами OneDrive
Ситуація може призвести до того, що весь диск буде доступний ШІ сервісам.
Детальніше
btn Смотреть другие новости