Покупка ліцензійних програм, обладнання, ІТ-послуг

1. Як оформити замовлення?
2. Як оплатити замовлення?
3. Як оплатити товар за безготівковим розрахунком?
4. Як скасувати замовлення?
5. Яким чином здійснюється доставка замовлення по Україні?
6. Який графік роботи вашого магазину?
7. Чи надаєте ви технічну підтримку для покупців?
8. Коли здійснюється відвантаження товару?
9. Не можу в каталозі знайти потрібну мені програму, що робити?
10. Чи відповідає компанія «ФОРТ СОФТ» за доставку програмних продуктів?
11. Хто несе відповідальність за якість товару?
12. Чи можна отримати дистрибутив програми на диску, якщо було оформлене й сплачене замовлення без доставки матеріального об'єкта?
13. Чому так довго не приходить код активації, якщо я оплатив?
14. Як отримати оригінали фінансових документів про оплату замовлення?
15. Якщо в квитанції не вказано номер замовлення, буде прийнята оплата?
16. Чи є необхідність укладати спеціальний договір з адміністрацією сайту?
17. Чи можна робити замовлення, якщо не зареєструвався на сервері?
18. Як змінити пароль доступу?
19. Навіщо вказувати в замовленні реквізити моєї компанії?
20. Які дії зробити, якщо програма не працює?
21. Поставка програмної продукції в Україні з ПДВ (20%) або без?
22. Як студентам, учителям і навчальним закладам придбати програмне забезпечення Adobe?
23. Скільки продуктів Adobe навчальних версій можна придбати?
24. Чи є в мого навчального закладу право на отримання знижки на програмні продукти Adobe?