Atlassian впровадила ШІ для своїх продуктів

02.01.2024

Компанія Atlassian представила можливості генеративного штучного інтелекту у своєму помічнику Atlassian AI, щоб покращити співпрацю та продуктивність серед розробників ПЗ.

Нові інструменти включають генеративний штучний інтелект у редакторі, який підвищує продуктивність праці на різних платформах Atlassian. Це може допомогти сформувати ідею першого кроку плану тестування в Confluence, змінити тон відповіді клієнту в Jira Service Management або створити власні історії в тикетах Jira Software.

Інші нові можливості індивідуальної продуктивності Atlassian AI включають зведення на основі штучного інтелекту, які швидко підсумовують контент у Confluence та інциденти в Jira Service Management, а також автоматизацію природної мови, яка дозволяє користувачам автоматизувати дії в Confluence, вводячи інструкції природною мовою.

Atlassian також випустив бета-версію пошуку питань та відповідей у Confluence, яка дозволяє отримувати інформацію про статуси проектів, робочі процеси, політиків та процеси, а також функцію пошуку питань та відповідей у Compass, яка дозволяє користувачам ставити питання про компоненти та розгортання технологічного стеку природною мовою.


Звертайтеся, будь ласка, з питаннями про покупку програмних продуктів Atlassian в компанію «ФОРТ СОФТ» електронною поштою: info@fortsoft.com.ua або за телефоном: +380(44)-333-8268.

  • Розкажіть друзям:
Дивитися всі новини
13.06.2025
Нова технологія в API Fusion
Розширено API Autodesk Fusion новою потужною технологією об'ємного моделювання.
Детальніше
10.06.2025
ChatGPT впровадила запис зустрічей та конектори для сторонніх сервісів
OpenAI додає нові функції для бізнес-користувачів ChatGPT, включаючи інтеграцію з хмарними сервісами, запис зустрічей та підтримку підключення MCP.
Детальніше
btn Смотреть другие новости