Atlassian впровадила ШІ для своїх продуктів
02.01.2024
Компанія Atlassian представила можливості генеративного штучного інтелекту у своєму помічнику Atlassian AI, щоб покращити співпрацю та продуктивність серед розробників ПЗ.
Нові інструменти включають генеративний штучний інтелект у редакторі, який підвищує продуктивність праці на різних платформах Atlassian. Це може допомогти сформувати ідею першого кроку плану тестування в Confluence, змінити тон відповіді клієнту в Jira Service Management або створити власні історії в тикетах Jira Software.
Інші нові можливості індивідуальної продуктивності Atlassian AI включають зведення на основі штучного інтелекту, які швидко підсумовують контент у Confluence та інциденти в Jira Service Management, а також автоматизацію природної мови, яка дозволяє користувачам автоматизувати дії в Confluence, вводячи інструкції природною мовою.
Atlassian також випустив бета-версію пошуку питань та відповідей у Confluence, яка дозволяє отримувати інформацію про статуси проектів, робочі процеси, політиків та процеси, а також функцію пошуку питань та відповідей у Compass, яка дозволяє користувачам ставити питання про компоненти та розгортання технологічного стеку природною мовою.
Звертайтеся, будь ласка, з питаннями про покупку програмних продуктів Atlassian в компанію «ФОРТ СОФТ» електронною поштою: [email protected] або за телефоном: +380(44)-333-8268.