Atlassian впровадила ШІ для своїх продуктів

02.01.2024

Компанія Atlassian представила можливості генеративного штучного інтелекту у своєму помічнику Atlassian AI, щоб покращити співпрацю та продуктивність серед розробників ПЗ.

Нові інструменти включають генеративний штучний інтелект у редакторі, який підвищує продуктивність праці на різних платформах Atlassian. Це може допомогти сформувати ідею першого кроку плану тестування в Confluence, змінити тон відповіді клієнту в Jira Service Management або створити власні історії в тикетах Jira Software.

Інші нові можливості індивідуальної продуктивності Atlassian AI включають зведення на основі штучного інтелекту, які швидко підсумовують контент у Confluence та інциденти в Jira Service Management, а також автоматизацію природної мови, яка дозволяє користувачам автоматизувати дії в Confluence, вводячи інструкції природною мовою.

Atlassian також випустив бета-версію пошуку питань та відповідей у Confluence, яка дозволяє отримувати інформацію про статуси проектів, робочі процеси, політиків та процеси, а також функцію пошуку питань та відповідей у Compass, яка дозволяє користувачам ставити питання про компоненти та розгортання технологічного стеку природною мовою.


Звертайтеся, будь ласка, з питаннями про покупку програмних продуктів Atlassian в компанію «ФОРТ СОФТ» електронною поштою: [email protected] або за телефоном: +380(44)-333-8268.

  • Розкажіть друзям:
Дивитися всі новини
24.04.2024
Microsoft припиняє продаж пакетів Enterprise
З квітня поточного року корпорація припиняє продаж пакетів Enterprise з Microsoft Teams для нових замовлень.
Детальніше
16.04.2024
Нове рішення ESET Small Business Security
ESET представляє нове рішення кібербезпеки для малого бізнесу.
Детальніше
btn Смотреть другие новости